Det siger klienterne

Anbefalinger fra klienter



“Jeg har været så heldig, at deltage i et 5 ugers forløb hos Bettina, hvor fokus lå på mom guilt og det at være en travl mor.

Under forløbet er der opgaver der skal arbejdes med frem til næste møde og det er særligt i de refleksioner der gøres under opgaverne der er med til at skabe forandringer i tankemønstrene og måden man ser sine problemer på. Der er f.eks. en opgave, hvor jeg skulle rose mig selv, en meget grænseoverskridende øvelse for mig personligt, men det var også en kæmpe øjenåbner at jeg er så dårlig til at se og sige noget pænt til eller om mig selv. Det var ‘ubehageligt’, at sige højt men helt trygt i selskab med Bettina, der imødekommer den usikkerhed og sætter lys på det i fællesskab.

Fra jeg mødte Bettina første gang følte jeg mig tryg i hendes selskab, hun er dygtig til at analysere og sætte nyt lys på de udsagn jeg kom med og skabte virkelig nogle åbenbaringer i situationer i mit liv jeg negligerede, som faktisk var meget styrende og drænende i min hver dag.

Vi sluttede forløbet af med, at sætte fokus på de prioriteter jeg havde i min hverdag og de største livsdrømme jeg havde. Opgaven gav mig klarhed for, hvad der i virkeligheden var vigtigst for mig her og nu, samt gav en ro i at jeg prioriterer rigtigt også selv om jeg har følt andre har ment jeg skulle handle anderledes.

Jeg investerede mig i dette forløb og føler virkelig at jeg fik meget ud af det. Jeg vil absolut anbefale Bettina til andre der ønsker at opnå deres drømme eller at skabe lys over en situation i sit liv. Jeg kunne sagtens finde på at bruge gentage succesen og modtage mere coaching.”

Asta





“Efter at jeg er startet i et 5 ugers forløb hos Bettina er jeg begyndt at føle et håb igen, og det er en virkelig dejlig og sjælden følelse. Jeg føler nu at jeg kan vende “skuden” med mig selv på forreste række.”

Ninna




“Det har været en øjenåbner for mig at deltage på 5 ugers forløbet for travle mødre. Jeg har lært at åbne mere op for andre og blevet opmærksom på mine tankemønstre. Det har hjulpet mig i hverdagen, så jeg ikke får dårlig samvittighed. Det er ok at klappe sig selv på skulderen og sige at man er sej!”

– Denise